Камионите согоруваат толку многу дизел што имаа голем удел во загадувањето на градовите, а со тоа и влијание на климатските промени. Германија смета можеби го имаа одговорот како да се промени оваа состојба.
Се работи за систем кој дозволува да се акумулира електрична енергија од надземни кабели кои веќе се распределени на 10 километри. Системот е развиен од Сименс и овозможува големи платформи со специјална опрема да се поврзат со електифицирани линии додека камионите се во движење со 90 километри на час.
Камионите ќе работат на електрични мотори поврзани со надземни водови и хибриден систем кога се враќаат на традиционален пат. Сензорите детектираат кога надземните жици се достапни.
Сименс вели дека неговиот eHighway систем ја комбинира ефикасноста на електричната железница со флексибилноста на камионите. Друга корист е нагло намалување на емисиите на CO2 и азотни оксиди.
Сименс, исто така, тврди дека системот може да се интегрира со постојната патна инфраструктура, создавајќи практичен начин за намалување на емисиите и потрошувачката на енергија во места каде железниците не се изводливи.
Германската влада потроши 70 милиони евра за развој на камиони кои можат да го користат системот. Сименс смета дека сопственикот на камионот може да заштеди 20.000 евра за гориво над 100.000 километри.
Тестовите и демонстрациите на технологијата eHighway исто така беа спроведени во помал обем во Шведска и во близина на американските пристаништа Лос Анџелес и Лонг Бич.